Friday, April 10, 2020
ВАЖНО!
Почитувани ученици и родители,
Од понеделник 13.04.2020 година сите информации за учење од дома, за предметот англиски јазик, ќе може да ги најдете на официјалната веб страна на училиштето.
Повелете линк до страната
https://www.dpgb.edu.mk/
Поздрав,
Your teachers
Весна Костова Терзиева
Александра Климоска Цветаноска
Александра Мишева Андреска
Неда Грујовска
P.S. Тука ќе се споделуваат само дополнителни материјали, вежби, игри и слично
#stayhome
#staysafe
Monday, April 6, 2020
IXa IX oddelenie - nastavnik Vesna Kostova Terzieva 06-10.04.2020
Unit 13 School life
Grammar exercises (page 88)
06.04.2020- 10.04.2020
(IXa,IXб)одделение
Цели:
- Да се увежбаат граматички структури со
инфинитив и герунд
- да се увежба употребата
на глаголите make и let и заповеден начин
Активности (за учениците) :
-Да
се решат вежбите граматика на стр. 88 од учебникот:
-вежба 7- Imperatives (Употреби заповеден начин)
Complete the sentences with the
imperative form of the verbs:
Example- Don’t move! Stay
where you are!
-вежба
8 – Use the correct form of the verb make and let (употреби ја точната форма од глаголите make
и let).
Прво препишете ги
речениците за употребата на глаголите:
-To make – to force someone to do something they don’t want to do (да натераш некого да направи
нешто што не сака):
-example- My parents make
me study hard. ( I don’t want to study hard.)
Structure: subject+make+object+bare infinitive
-To let- to give
permission to someone to do something they want to do (да му дозволиш некого да
направи нешто што сака)
Example- Мy parents let me stay out late. (I want to stay out late.)
Structure: subject+let+object+bare infinitive
-вежба
9 и 10– Infinitives and gerund (Инфинитив
и герунд)
Прво препишете ги
речениците за употребата на инфинитив и герунд:
-A verb can be followed by another verb in the
infinitive with-to ( to ask), by the infinitive without to- (decide) or by the
gerund –ing form (visiting):
-После некои глаголи може да се
употребат други глаголи во инфинитив со to, на пр. He agreed to
come;
-После
некои глаголи се употребуваат други глаголи во инфинитив без to, на пр. после модални глаголи- can,
could, must, mustn’t, should…или по глаголите -let/make.
Example-
She can visit him next week.
Her dad sometimes lets her use his car.
После
некои глаголи можат да се употребат други
глаголи во герунд -
–ing форма:
Example- She enjoyed talking to him.
-Before you do exercises 9 and
10, please read the examples on page136- verbs followed by infinitive or –ing
form (gerund).- Пред
да ги решите вежбите 9 и 10, прочитајте ги на страна 136 од учебникот глаголите
кои се употребуваат со инфинитив или герунд.
За
полесно разбирање може да се погледа видеото на следниот линк:
-Одговорите од вежбите од учебникот на стр.88 да се испратат на меил vesnaterzieva@yahoo.com до крајот на
неделата.
VIIa VIIb oddelenie - nastavnik Vesna Kostova Terzieva 06-10.04.2020
Module 4- Review (page
88,89)
Повторување на Модул 4
06.04.2020- 10.04.2020
(VIIa,б) одделение
Цели:
- Да се повтори
граматиката од Модул 4
Активности:
- Да се прочитаат објаснувањата
од вежбите и да се разгледаат табелите и примерите на стр. 88 и 89 од
учебникот.
- Да се решат вежбите на стр.88 и 89 и во тетратка да се
напишат одговорите:
-вежба 1.1.- ( Make comparisons)-
употребете ги придавките и како по примерот направете
реченици: 1.The Earth is bigger than Venus but it isn’t as
big as Jupiter.
-вежба 1.2.- (Use superlative adjectives)- направете прашања со употреба на придавки во суперлатив:-
1. What’s the longest wall in the world?
- вежба 2.( How+adjective)-
направете прашања по дадениот пример:
1. How difficult is the Tour of France?
– The Tour of France is very difficult.
- вежба
3. (Use possessive pronouns)- пополни ја вежбата со
присвојни заменки од табелата. На пр.
A: Whose is this pencil case?
B: Ask Matt. I think it’s his.
-вежба 4. (Тhe future with
going
to)- употреба на going to за идни планови и намери
(да се поврзат прашањата и одговорите, А со В):
-example- A-Are
you thirsty? B- Yes, I’m going
to have some juice.
- вежба 5 (дополни ги
речениците со Who is/ Who has/ Whose,на пр:
1. Whose
is this anorak? It’s Pete’s.
Одговорите од вежбите да се испратат како домашна задача на меил vesnaterzieva@yahoo.com
до крајот на неделата.
Subscribe to:
Posts (Atom)
Add caption
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhTcy6_oEEL9nRSdepWeh33VUaT0dpZFzGtS_QVMcPGso7-UK7iO0Ad-Kzki9TNWLnvnd8C4OBME18QvHy7mPYfYWn9U0gP22uOkCEN6kZNmCSOV-2tudzyzs5LEDmqigsrHszxATeir_7m/s320/Have-a-great-summer-holiday.jpg)
-
23 .03.2020-2 7 .03.2020 Седмо одделение Цели: - Да ги усвојат сегашните времиња - Да прават разлика меѓу двете времиња -...
-
Just for fun! https://www.gamestolearnenglish.com/weather/ Recommended for 4th grade! Give your best!
-
06-10 .04.2020 Четврто одделение (4 б, 4 в и 4г) Цели: 1. Да го усвојат Present Continuous Tense во сите форми; 2. Да го п...