Friday, April 10, 2020

ВАЖНО!




Почитувани ученици и родители,

Од понеделник 13.04.2020 година сите информации за учење од дома, за предметот англиски јазик, ќе може да ги најдете на официјалната веб страна на училиштето.

Повелете линк до страната

https://www.dpgb.edu.mk/

Поздрав,

Your teachers
Весна Костова Терзиева
Александра Климоска Цветаноска
Александра Мишева Андреска
Неда Грујовска


P.S. Тука ќе се споделуваат само дополнителни материјали, вежби, игри и слично

#stayhome
#staysafe

Monday, April 6, 2020

IXa IX oddelenie - nastavnik Vesna Kostova Terzieva 06-10.04.2020


Unit 13 School life
Grammar exercises (page 88)
  
                                          06.04.2020- 10.04.2020

 (IXa,IXб)одделение
Цели:
-  Да се увежбаат граматички структури со инфинитив и герунд
- да се увежба употребата на глаголите make и let и заповеден начин
Активности (за учениците) :
-Да се решат вежбите граматика на стр. 88 од учебникот:
-вежба 7- Imperatives (Употреби заповеден начин)
Complete the sentences with the imperative form of the verbs:
Example- Don’t move! Stay where you are!
-вежба 8Use the correct form of the verb make and let (употреби ја точната форма од глаголите make и let).
Прво препишете ги речениците за употребата на глаголите:
-To make – to force someone to do something they don’t want to do (да натераш некого да направи нешто што не сака):
-example- My parents make me study hard. ( I don’t want to study hard.)
Structure: subject+make+object+bare infinitive
-To let- to give permission to someone to do something they want to do (да му дозволиш некого да направи нешто што сака)
Example- Мy parents let me stay out late. (I want to stay out late.)
Structure: subject+let+object+bare infinitive
-вежба 9 и 10– Infinitives and gerund (Инфинитив и герунд)

Прво препишете ги речениците за употребата на инфинитив и герунд:
-A verb can be followed by another verb in the infinitive with-to ( to ask), by the infinitive without to- (decide) or by the gerund –ing form (visiting):
-После некои глаголи може да се употребат други глаголи во инфинитив со to, на пр. He agreed to come;
-После некои глаголи се употребуваат други глаголи во инфинитив без to, на пр. после модални глаголи- can, could, must, mustn’t, shouldили по глаголите -let/make.
Example-  She can visit him next week.
Her dad sometimes lets her use his car.
После некои глаголи можат да се употребат други глаголи во герунд -
ing форма:
Example- She enjoyed talking to him.
-Before you do exercises 9 and 10, please read the examples on page136- verbs followed by infinitive or –ing form (gerund).- Пред да ги решите вежбите 9 и 10, прочитајте ги на страна 136 од учебникот глаголите кои се употребуваат со инфинитив или герунд.
За полесно разбирање може да се погледа видеото на следниот линк:
-Одговорите од вежбите од учебникот на стр.88 да се испратат на меил vesnaterzieva@yahoo.com до крајот на неделата.


VIIa VIIb oddelenie - nastavnik Vesna Kostova Terzieva 06-10.04.2020


                           Module 4- Review (page 88,89)
                              Повторување на Модул 4
 
                                        06.04.2020- 10.04.2020

 (VIIa,б) одделение

Цели:
-  Да се повтори граматиката од Модул 4

 Активности:
- Да се прочитаат објаснувањата од вежбите и да се разгледаат табелите и примерите на стр. 88 и 89 од учебникот.
- Да се решат вежбите на стр.88 и 89 и во тетратка да се напишат одговорите:
-вежба 1.1.- ( Make comparisons)- употребете ги придавките и како по примерот направете реченици: 1.The Earth is bigger than Venus but it isn’t as big as Jupiter.
-вежба 1.2.- (Use superlative adjectives)- направете прашања со употреба на придавки во суперлатив:- 1. What’s the longest wall in the world?
- вежба 2.( How+adjective)- направете прашања по дадениот пример:
1. How difficult is the Tour of France? – The Tour of France is very difficult.
- вежба 3. (Use possessive pronouns)- пополни ја вежбата со присвојни заменки од табелата. На пр.
A: Whose is this pencil case?
B: Ask Matt. I think it’s his.
-вежба 4. (Тhe future with going to)- употреба на going to за идни планови и намери (да се поврзат прашањата и одговорите, А со В):
 -example- A-Are you thirsty?    B- Yes, I’m going to have some juice.
- вежба 5 (дополни ги речениците со Who is/ Who has/ Whose,на пр:
 1.  Whose is this anorak? It’s Pete’s.


Одговорите од вежбите да се испратат како домашна задача на меил vesnaterzieva@yahoo.com до крајот на неделата.






Add caption