Unit 8:
Cows are
fatter than goats! ( page 52)
Lesson 2
30.03.2020- 03.04.2020
Va,Vб одделение
Цели:
- Да се усвои нов
вокабулар
- да се прочита дијалог
и да се одговорат вежби
Активности: (за учениците)
-Да се повторат зборовите
и дијалогот од последниот час на стр. 50 преку следниот линк:
-Да се повторат зборовите за домашни животни од
последниот час од тетратката.
- Да се разгледаат сликите од дијалогот на стр.52 и усно
да се одговорат прашањата:
1. Where are the children?- ( They are in a park in China).
2. What are they doing?- (They are looking at the animals.)
-Учениците ги слушаат и повторуваат новите зборови, а потоа
го слушаат дијалогот на следниот линк:
-Да се препишат новите зборови и реченици во тетратка:
-world- свет
-China-Kina
- country- земја,држава -countries- земји
-forest-шума
-jungle- џунгла
-grassland- пасиште,ливада ( land
covered in grass) -sea- море
-whale- кит
-panda-панда -turtle-желка -python- змија питон
- cheetah- the fastest animal in the world- гепард
- (најбрзото животно во светот)
-bamboo-бамбус - - leaf- лист -leaves-лисја
-slow-бавно -fast-брзо
-fat- дебел -thin-слаб
-long-долго -short-кратко,низок -tall-висок
-Turtles
are slow animals. -Giraffes are tall animals.
-Rabbits
are fast animals.
-Penguins are short animals.
-Pandas are fat animals. - Snakes are long animals.
-Потоа да
се препишат следните зборови во тетратка и да се преведат според сликите:
Wild
animals-диви животни:
Да се прочита дијалогот на стр.52.
Домашна задача- Да се препише дијалогот и зборовите уште
еднаш, и да се одговорат прашањата:
1. Where
do pandas live?
2. What
do they eat?
3. How
long do pandas live?
4. Who is
the funniest man in the world?